ישי עתיד • יו"ר 'יחד': הצלחנו להחזיר את מרבית החובות

אכן יש בינינו פערים אידיאולוגיים וערכיים ומחלוקת פוליטית – אבל במישור האישי, כולנו יהודים כולנו אחים
איתי גדסי 10 Comment on ישי עתיד • יו"ר 'יחד': הצלחנו להחזיר את מרבית החובות

מפלגת 'יחד' ערכה הרמת כוסית לכבוד החג, במהלכה נשא אלי ישי דברים: "את האמת אי אפשר לנצח" • הפתיע בתמיכתו ליריבו המר אריה דרעי: "אין בי שמחה לאיד"

אכן יש בינינו פערים אידיאולוגיים וערכיים ומחלוקת פוליטית – אבל במישור האישי, כולנו יהודים כולנו אחים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת הפסח, התכנסו רכזי מטות תנועת ״יחד״ להרמת כוסית. יו״ר התנועה אלי ישי התייחס בנאומו לפעילותה העתידית של התנועה בשטח בהתייחס לתוצאות הבחירות האחרונות והצהיר: "שום דבר לא מרתיע אותנו. אנחנו אף פעם לא עוצרים כי את האמת אי אפשר לנצח".

ישי הפתיע כשבישר למשתתפים כי מרבית החובות שולמו וכי אלו שנותרו הם בין היתר לפעילים ולרכזים. "אני מאמין שבעזרת ה' ובעזרתכם – כפי שסייעתם עד כה – נצליח להתגבר גם על זה".

בתגובה לחקירות של יריבו הפוליטי המר, אמר דרעי: "אף פעם לא הייתה בי ולא תהיה בי שמחה לאיד חלילה. נהפוך הוא. אכן יש בינינו פערים אידיאולוגיים וערכיים ומחלוקת פוליטית – אבל במישור האישי, כולנו יהודים כולנו אחים".

הוא ציין כי הדרך בה צועדת "יחד" היא "דרך שמושתתת על הנחיותיהם של גדולי ישראל ובראשם מרן ראש הישיבה, הגאון רבי מאיר מזוז, יאריך ה' ימיו; שמירה על ארץ ישראל, על עולם התורה ועל עם ישראל – העניים, העשוקים, האומללים אלו שעמדו בראש מעייניו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל".

לדבריו, אמנם תנועת ״יחד״ לא נכנסה לכנסת אבל מצליחה להוביל לא פעם להוביל סדר יום. ישי ציין דוגמאות ואמר: "רק לאחרונה החליטה הנציגות החרדית בכנסת להחריש מול מתווה הכותל הרפורמי. מרן ראש הישיבה, ומרן הראש"ל רבה של ירושלים הביעו את מחאתם, גם אני התראיינתי והבהרתי שבזמן מרן זה לא היה עובר. ב"ה, הדברים גרמו לציבור להתעורר וכולם אחרינו חזרו בהם והבינו שמול איומים כאלו – לא מחרישים.

״בנוסף גם מול ארגוני השמאל, מול הרפיסות המדינית בטיפול בטרור לא שתקנו – והציבור חיזק אותנו כי הוא יודע שאם היינו שם לא היינו מחרישים״.

ישי תיאר את הדרכים בהם מתכננת התנועה לפעול, ואמר "נחזור לחרוש את הארץ לארכה ולרוחבה, לקיים חוגי בית ולהציע פתרונות אמיתיים מתוך הניסיון וההיכרות רבת השנים שלנו עם המערכת".



10 תגובות

מיין תגובות
  1. 10

    ב"ה!!
    אדם טוב!!!
    עלה והצלח!!!!
    ואיזה גדולה של בנ"א לומר זאת- אין לי שום דבר אישי- אני מקווה בשבילו שהוא יצליח!!!!
    קול- חי- למה הכותרת הצינית?? ולא צריך לפרט…..
    ולה לחוך באמצע??

  2. 9

    קשה להאמין שיש משהו שמאמין לימה אחת מהפה שלו, שנה שלמה שתק בדיוק שדרעי מסתבך הוא קם ומתחיל לקשקש

  3. 8

    ממשיך לפלג את הציבור די…………………………………………

  4. 6

    אוהבים אותך ר' אלי המשך לדבוק בדרך האמת……
    הכותרת מכוערת וצינית………….

  5. 4

    מה ציני בכותרת כאן???

  6. 3

    מצחיק אותי שאלי חושב שהתגובה שלו מעניינת מישהו

  7. 2

    אם רק היה נשאר בש"ס… היה מקבל הכל על מגש של זהב, אבל ככה זה כשאין שכל! כשיש על המאזניים את דעת מרן מחד גיסא וכבוד ושררה מאידך גיסא, הוא בחר בכבוד, ונפל לבירא עמיקתא, … מורידין ואין מעלין!!